poniedziałek, 15 maja 2017

SH - OGRODNICZKI ! + PLNY!


  Cześć! Po milionie lat wyszło słońce ! Strasznie się cieszę, byłam już o krok od depresji. Z tej okazji nowe zdjęcia,  ponieważ ogrodniczki w tym roku są bardzo mile widziane w wielu odsłonach - jestem z tego powodu prze szczęśliwa ! Uwielbiam ogrodniczki, szerokie, dopasowane, ciemne, jasne, chociaż niestety nie wysmuklają sylwetki i dodają kilogramów jestem ich prawdziwą fanką! Swoje kupiłam za 18 zł w sh, są z TOPSHOP. Kabaretki, kabaretki ostatnio noszę coraz częściej i myślę, że to fajny dodatek który dopełni nam najnudniejszą stylówkę ;) Nowa koszula PLNY to mała osłoda szarych dni ode mnie dla mnie i nagroda za ostatnie bardzo pracowite dni. Okularki to w końcu moje wymarzone Raybanki wayfarer. Buty sh- Stan Smith już dobrze znane, niestety po tych zdjęciach SĄ NIEŹLE UPAPRANE ;D

Zapraszam ! 










Ogrodniczki - SH - TOPSHOP
T-shirt - PLNY 
Buty - SH - Adidas Stan Smith 
Okulary - Ray-ban 

 Dzięki !

10 komentarzy:

  1. masz bardzo ładną urodę :) widzę tobie tez podoba się moda na kabaretki,ostatnio u mnie na blogu również się pojawiły,ale ..do spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestawienie. bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola piękny look ❤️ Wyglądasz mega uroczo i wiosennie 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie :) czerwień idealnie do Ciebie pasuje :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna stylizacja;) wyglądasz jak zawsze super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ogrodniczki :-) Marzą mi się takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ogrodniczki, jeszcze za tak okazyjną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zestaw :) wyglądasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna cała stylizacja! Śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń