poniedziałek, 3 kwietnia 2017

PUMA x FENTY BOW SNEAKER


Cześć ! Dzisiaj troszkę inny post, niedawno, prawie wszędzie, pojawiły się buty  FENTY X PUMA RIHANNA WMNS BOW SNEAKEr,  ja postanowiłam je kupić już jak pojawiły się na pierwszej stronie, czyli na zalando, cena, kosmos, za nieskórzane buty, hm, no nie powiem, baaaardzo duuuuużo, ale do rzeczy ! Kupiłam je z bonem rabatowym i wyszło coś koło 550 zł, to trochę lepiej niż 700.. ale nadal bardzo dużo. No ale co zrobić jak ma się tą chorobę i one tak prosiły !? 
Moje pierwsze wrażenie  
Noszę rozmiar 38,5 i taki też kupiłam ale są lekko duże, więc niestety lepiej je przymierzyć lub odjąć te 0,5 cm, tak przynajmniej jest w moim wypadku. Na szerokość buty można dopasować, ponieważ kokardki można rozwiązywać i wiązać mocniej, ciaśniej, luźniej, jak tylko nam się podoba.  
Są cudowne, piękne i w każdym świetle mają trochę inny kolor, ale tylko jak leżą na półce albo w trzy pierwsze dni :D hahah no niestety, materiał z jakiego są zrobione brudzi się i przeciera w błyskawicznym tempie. Jeśli kupimy je nie tylko po to żeby stały na półce, bardzo szybko widać na nich ślady użytkowania, po upraniu mogą zostać na nich zacieki i no cóż.. trzeba po prostu uważać!
Są naprawdę wygodne, mięciutkie, mają skórzaną wkładkę, są leciutkie i w tej kwestii naprawdę zasługują na 5+ !
Ciężko je z czymś szybko zestawić, bo są szalone i nie ze wszystkim wyglądają do końca dobrze, ale w moim wypadku, to nie problem, bo ja ... nie bardzo się tym przejmuję ;) 
Ponieważ te buty to był prezent ode mnie  dla mnie, cieszę się, że jestem w ich posiadaniu a pamiętając przysłowie "jak dbam tak mam" mam nadzieje, że będą mogła długo z nich korzystać bo trzeba się cieszyć z małych rzeczy ! 
Dziękuje ! 







 
 do następnego ! :*

10 komentarzy:

  1. Czapka jest wprost genialna, super :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa swietne te buty! Mnie niestety byloby szkoda wydawać tyle pieniędzy :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty piękne 💓💓 stylowka bardzo fajna. Prządki muszę się tam wybrać bo zdjęcia dzięki krajobrazowi wyszły świetne 😘
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie;) uwielbiam takie stylizacje i takie bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponawiam pytanie, gdyz w innym poscie niestety nie odp, w jakim sh w rzeszowie sa najlepsze Buty. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma sh w którym zawsze są fajne buty.Czasem kilka razy trafi się coś fajnego a później przez kolejny miesiąc nie ma w nim praktycznie nic. Trzeba często chodzic, polować, w różne miejsca, ja swoje najfajniejsze byty z sh mam z center parku i z sh w budynku NOT :)

      Usuń
    2. Dziekuje :)

      Usuń