poniedziałek, 27 marca 2017

SH - Stan Smith Adidas Originals !



Cześć! Znów to zrobiłam, nie dodawałam nic 437647 lat, ale jestem i dodaję, bo dziś pogoda była piękna! Na szmatkach jakiś czas temu kupiłam adidasy, które katuje codziennie ! Na początku nie byłam ich pewna, ale są super ! Haftowana kurtka, musiała być moja, jak tylko zobaczyłam, pierwszy egzemplarz tego typu na zalando, jeszcze w zimie jak było -90 nie zastanawiałam się długo  i klik klik klik :D Ostatnio choruje na Tommiego, fakt, pewnie dlatego, że wszędzie go tak dużo, ale to zobaczycie w kolejnych wpisach, dziś tylko czapka, którą w zasadzie, dostałam i koszulka (z SH) ! Zapraszam!









Czapa - Tommy Hilfiger
T-shirt - Tommy Hilfiger SH
Spodnie - Zara
Kurtka - glamorous
Buty - STAN SMITH - SH 

6 komentarzy:

  1. Karola super wyglądasz w tych włosach ❤❤❤ stylówka klasa. Bardzo mi się podoba. Zapraszam do mnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kurteczka ! a z tommym mam to samo!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw, czerwone dodatki świetnie tutaj się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz:) zazdroszczę kurteczki bo jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ;) prezentujesz się rewelacyjnie! a takich zdobyczy z SH szczerzę zazdroszczę :) kurtka świetnie i sama z chęcią bym taką dopadła! ;)

    OdpowiedzUsuń