piątek, 17 lutego 2017

SH - CAŁA JA !


Dzień dobry ! Nie wiem jak Wy, ja się na dobre pożegnałam z zimą ! Nie mogę już patrzeć na grube kurtki, śnieg i ciemność za oknem jak wstaje do pracy! WRRRRR!
Ja też pokochałam kabaretki! Chociaż rzadko podobają mi się ubrania i dodatki które nosi większość dziewczyn aż do nudności,wiec staram się wybierać tylko to co naprawdę mi się podoba - tak własnie jest z tym KABARETEM :) Tak więc dziś, kabaretki a CAŁA RESZTA !?  Cała reszta jest z sh. Zapraszam !  















Sweterek - Boohoo - SH
Spodnie - SH
Kurtka - SH
Buty - NIKE HUARACHE - SH 

32 komentarze:

  1. Karola piękne wyglądasz. Look mega mi się podoba. 😍😍😍 Też czekam aż zrobi się ciepło i słonecznie zeby nie nosić tych przeklętych dużych kurtek 🙈🙈
    Zapraszam do mnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Takimi lupami cieszylabym sie przez kilka tyg! Sa zaje*iste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się z Tobą wybrać na takie zakupy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOŻNA :D ale nie ma łatwo, trzeba koczować przynajmniej godzinkę :<

      Usuń
  4. wyglądasz jak zawsze przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka mnie zachwycila, liczylam że jest z jakiegoś konkretnego sklepu a tu patrze SH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylowka :) idealnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo gadać... Wyglądasz genialnie. :) Sama kabaretki uwielbiam (na zdjęciach) i aż dziwne, że jeszcze nie mam ich w swojej szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo ładnie :) Tak z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) wczoraj oglądałam shopping Queen :) i albo się mylę albo wystąpiłaś w nim Ty :) mogę podpytać z czystej ciekawości gdzie pracujesz?, bo Twoje stylizacje są takie na luzie :)
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, shopping queen w którym brałam udział był nagrywany już prawie trzy lata temu, wtedy pracowałam w Americanosie w Galerii Graffice :) Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Tumblr Girl! Pięknie! Podoba mi się taki styl,chociaż sama się tak nie ubieram :D jakoś mi on nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podziwiam osoby które potrafią grzebać w SH - stylizacja mega !! Jestem oczarowana :D

    majkapicheta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. What a great outfit! Very cool!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie moge z tymi kabaretkami, pewnie przełamie się jak już będą wychodziły z mody haha nie no Ty je nosisz całkiem spoko, nie to co inne, podciągniete pod cyce i wyeksponowane topem blee. :D sweterek i kurtka mega! no i huarache <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, wyglądasz świetnie! <3 uwielbiam te buty :)

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw i bardzo ciekawy sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ty pięknie wyglądasz kochana róż i te kabaretki są świetne razem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie ! ;) świetnie łaczysz najnowsze trendy ;) i kolor pudrowy hit wiosny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz<3 cudowna kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. look w moim stylu <3 genialna kurtka i okularki <3 obserwuję i liczęna rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty dorwałaś taką kurtkę w sh?! o mamo! pozazdrościć, jest idealna <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna calosc, swietne zdjecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjnie wyglądasz ! :)
    Wszystko idealnie dobrane,a zdjęcia przepiękne :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W ktorym sh w rze sa najlepsze Buty? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń