poniedziałek, 23 stycznia 2017

SH - Moncler Jacket !


Hej! Dzisiaj mam słaby dzień, jestem chora, przed chwilą nie zaszalałam na exam .. -.- ale mam zdjęcia zrobione na weekendzie, więc nie jest tak źle !  Kurtka, jest cudowna, naprawdę sama czasem nie wierze, że takie rzeczy można tam wyszperać! Znacie markę MONCLER? Co prawda na mnie jest za długa i wyglądam jak bym miała 140, ale mam lekko ponad 160 więc mała różnica :D Założyłam do niej timberki, kupione na stronie Eastend (w naprawdę fajnej cenie ) jeśli dobrze pamiętam - ponad dwa lata temu... jak na to że chodzę w nich naprawdę dużo, wyglądają całkiem nieźle ! Jeszcze mi się marzą czarne *.*... i białe ( mam nadzieje ze mój facet tego nie czyta ) :DDDDD ups :  x Półgolf z TOPSHOP jest ze szmatek, a spodnie z MOHITO ( niestety naszywki "myszki miki" odpadają - nie polecam) : c  Torebka, której prawie nikt nie lubi " bo wszyscy je mają" kupiona została na stornie Zalando, ale nie wiem czy są jeszcze w tym kolorze ponieważ było to małe - polowanko :)))
Zapraszam !! 






 
Kurtka - Moncler - SH
Buty - Timberland
Spodnie - Mohito
Biżu - TOUS
Torebka - Michael Kors
 Usta - NYX - Monte Carlo ;)

23 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz ❤❤ kurtka jest świetna, cały zestaw zwykły ale ma to coś w sobie 😍😍 nie mogę się doczekać wspólnej sesji 👍😎😍
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) kolor miodowy jest cudny:) myślę, ze warto inwestować w te buty ;) obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetną perełke znalazłaś :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetną perełke znalazłaś :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurteczka ;) Jeden z moich ulubionych kolorów. Butów zazdroszczę, idealnie pasują z tą kurteczką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurteczka ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super masz kurtkę:) wyglądasz jak zawsze fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej! Piękny masz usmiech ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta kurteczka, ma bardzo ładny mało spotykany jak na takie kurtki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka świetna kurtka w sh - wow! ja chyba nie umiem szukać, prawie nigdy nic ciekawego nie znajduję:/
    Pięknie wyglądasz i śliczne masz włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są super, całość bardzo mi się podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurteczka wcale nie za duża! :) i ma piękny kolor! i torebka tez fajna, głupotki gadasz! :) chciałam teraz upolowac jakąć mk na zalando ,duże promocje są ale niestety wszystko wykupione :((((

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    I właśnie za to uwielbiam buszować po SH, bo można zlowić perelki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo - super ta kurtała Ci się trafiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! Płaszczyk jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kurtka, jestem zakochana w jej kolorku!! Taki niespotykany i co najważniejsze wygląda na ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka wygląda na bardzo ciepłą, ale najbardziej podobają mi się Twoje spodnie z motywem myszki miki, no po prostu mega !
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się ten nietypowy kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czadowa jest ta kurtka! <3 i kolor - piękny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorystycznie całość wypada miodowo! <3 Uroczy, ale konkretny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń