piątek, 6 stycznia 2017

SH - Lacoste Sweatshirt !


Hej to znowu ja ! Dzisiaj stwierdziłam, że przyszła zima. No nic, będę katować Was trzema zimowymi kurtkami :D może jakoś przetrwamy ten mroźny okres ;( :D Dzisiaj moje najukochańsze buty kupione na pamiątkę w Paryżu ( nigdy nie zapomnę jak zdjęłam je zaczarowana z kartonika który wyglądał jak śnieżynka a Pan w Footlockerze zaczął wymachiwać rękami i coś krzyczeć tak ,że nie mogłam zrozumieć ani słowa. Później się okazało, że to po prostu była wystawa, zabrał mi buty i przyniósł z zaplecza - ale już z uśmiechem! :D) Kurtka jest z Zary i chociaż nie jestem jakąś fanką tej sieciówki, to najcieplejsza kurtka jaką kiedykolwiek miałam. Spodnie z firmy Boohoo kupione parę dni temu na szmatkach za 12 zyli, bluzę kupiłam za 5 zł i chociaż zastanawiałam się nad nią 17 minut, nie lubię jej zdejmować !!! Teraz kiedy jest tak zimno, wkładam ją pod każdą kurtkę, jest super! Czapka - Zalando ( pewnie się spodziewaliście ^^)!Zapraszam !
Ps. Żartowałam z tymi 17 minutami, po prostu się zastanawiałam a nie powinnam :x 










 Dzięki !

6 komentarzy:

  1. boska kurteczka, uwielbiam czerwień ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) świetna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja! Czerwone dodatki w postaci kurtki, butow i pompona powoduja, ze jest ona wyjatkowa!!
    Super!!

    http://venswifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń