czwartek, 19 stycznia 2017

SH - Hunter wellingtons!


Hej ! Dziś szybko piszę to co chodzi mi po głowie, bo sesja mnie goni, praca i pizza w piekarniku! A więc tak - WIELKA WYPRZEDAŻ, nie wiem jak to się dzieje ale ja na wyprzedaży nigdy nie zaszalałam, w tym roku udało mi się kupić jedną rzecz, jest to płaszczyk/kurtka Tommy Hilfiger - jest cudowny ! Był przeceniony prawie 50% więc załapałam się na prawdziwą okazję. Co myślicie ? Ładny ? Kalosze HUNTER są kosmicznie drogie, kiedy ja upolowałam swoje w sh za 18 zł tata nie mógł uwierzyć, że naprawdę je kupiłam, ups, no cóż może gdybym miała wydać około 500 zł zastanawiałabym się dłużej czy nie lepiej po prostu omijać te kałuże :D  Zapraszam !









Kurtka - Tommy Hilfiger 
Spodnie - Orsay
Buty - HUNTER SH
Półgolf - TOPSHOP - ZALANDO
Biżu - TOUS

:*


9 komentarzy:

  1. Ale Ty śliczna jesteś! :) Huntery są super.

    ______
    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Reguły konkursu są mega proste, więc zachęcam Cię do spróbowania szczęścia w wygranej. :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. mistrzyni szperania no!!!!! :D kurtka na prawde <333333 a pomyśl tylko co tato by powiedział gdybys kupila jednak za 500 zł :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz uśmiech :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz uśmiech :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cie :* ~Twoj Maniek hihi

    OdpowiedzUsuń