środa, 4 stycznia 2017

SH - High waist white jeans !


Cześć, przychodzę po... miesiącu! Nastała wielka, mroźna zima, nie mam w co się ubrać, jestem strasznym zmarźluchem. Ale jestem! Ostatnio udało mi się upolować buty o których marzyłam ! Pokaże je Wam już niedługo! A dziś wstawiam parę zdjęć zrobionych w ciężkich śniegowych warunkach :D Wiem, że jak przyjdę wieczorem do domu, prawdopodobnie te spodnie będą miały całkiem inny kolor... ups. Kurtkę Michael Kors, kupiłam w TK Maxx, torebka, czapka - Zalando! Buty wygrane w konkursie - ButSklepxDEYYN,  już chyba dwa lata temu :) Spodnie, wiadomo z SH, ostatnio wszystkie spodnie z sieciówek mają krótszą żywotność, niż sok jednodniowy marchewkowy, dlatego szukam ich za mniejszą cenę. Zapraszam 











Dzięki :* 


6 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) najbardziej podoba mi się Twoja kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kurtka, a czapka to fajny dodatek :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie świetna stylizacja :D uwielbiam takie buty :D

    Madziastylee blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zimowe zdjęcia, podoba mi się kurteczka "

    OdpowiedzUsuń