sobota, 3 grudnia 2016

SH - New Balance


Dzień dobry, dzisiaj spacer po Stalowej i kilka fot w chill'ową sobotę :)  Ostatnio najbardziej podobają mi się hm, "szalone rzeczy", zdaje sobie sprawę, że później może być problem, Z CZYM TO UBRAĆ???? (kiedy  w szafie brakuje strefy basic) ale czasem potrzeba mi trochę szaleństwa (szafowego) ! Na sobie dziś mam buty z SH - New Balance, kamizelkę z SH - Hollister, Czapkę - Moncler, bluza - Adidas Originals, spodnie - Zara.
Zapraszam na parę zdjęć :) 














6 komentarzy:

  1. Great sporty look, love the colours!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem :)) świetny łup z SH :) uwielbiam buty New Balance :) dawno temu kupowałaś spodnie w Zarze ? Są genialne :)

    ps. dodaje do obserwujących i zapraszam do Siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne buciki i bluza, a spodnie mmm juz całkiem skradły moje serce :D moze sie zainspiruje na podobne DIY :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio, śnieg i te gołe kostki 8-( ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są genialne 😍😍 cały look bardzo mi się podoba i ta różowa kamizelka. Petarda ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń