niedziela, 23 października 2016

SH - Torebka Armani Jeans

 
 Dzień dobry ! Dzisiaj post ze zdobyczami! Oczywiście, lumpkowymi! Czy torebka Armani Jeans jest oryginalna, zostawiam ocenie, ekspertom :D Jednak na pewno jest skórzana, więc to i tak duży plus +, troszkę większy od tego :D Nie była tania, kosztowała swoje 50 zł : O ale wiadomo jak to jest z kobietami ... " w takim odcieniu czerni jeszcze nie mam torebki"  :D Żaaartuje  ! Mamie się spodobała, więc oficjalnie jest mamy ^.^ Buty UGG za to są oryginalne, nie kosztowały taki majątek i są niezwykle ciepłe! Bardzo lubię tego typu buty na zimne dni, mimo tego, że mają wielu przeciwników ! :) a Wy dziewczyny ? Macie emu w swojej szafie ? Nie rozpisuje się więcej bo i tak napisałam dużo jak na mnie! Futerko -sh, spodnie MOHITO ! Dziękuje i Zapraszam! Chętnie poczytam w komentarzach co Wam udało się upolować w sh!












Dziękuję !

4 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz ! uśmiech dodaje uroku !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jak, ale jakos mi umkną ten post ;/ czern uwielbiam, i futrzaka! i takie butki! nazywam je ciapciakami, bo czasami na prawdę się w nich nie idzie tylko "ciapcia" ale dla mnie na jesien/zime obowiazkowe! niestety ugg sie jesszcze nie dorobiłam, ale kto wie może niedlugo gdzieś wygrzebię :D

    OdpowiedzUsuń