poniedziałek, 24 października 2016

SH - Idealne botki na jesień !


 Cześć ! Dzisiaj dosłownie garstka zdjęć, chciałam pokazać Wam, że w second handach możemy znaleźć naprawdę godne uwagi buty na jesień, JA WIEM, to trudny temat, ale nie muszą one być nawet używane! Teraz gdy przyszła jesień, botki to dla wielu z nas must have, w sieciówkach pojawiło się mnóstwo propozycji. Moje Buty Steve Madden kupiłam za około 30 -35 zł, dokładnie nie pamiętam, są skórzane i naprawdę dla mnie są idealne! Poluje na kolejne, tym razem marzą mi się czarne ^.^ Sweterek który mam na sobie jest również z Sh - Zara. Spodnie Pull&Bear. A u Was, co koniecznie musi znaleźć się jesienią w szafie ? :) 
Zapraszam ! 







Dzięki !

9 komentarzy:

  1. fantastyczna stylizacja;) najbardziej podobają mi się Twoje spodnie <3

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny uśmiech, podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog, wspaniałe zdjęcia, wspaniała TY <3
    Czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your outfit, very cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś piękną dziewczyną!
    Stylizacja mega!! Też lubię czasami zajrzeć do SH i wyszukać jakieś perełki ;D

    buziaki ;**

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przed ostatnie zdjęcie <3333
    te spodnie czadowe , mega oryginalne :) pozdrowionka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. EXtra! Widzę, że umiesz kupować z sh,bo świetne rzeczy masz. Ja nie umiem, nie mam czasu, a jeszcze bardziej cierpliwości! (:

    OdpowiedzUsuń