poniedziałek, 8 sierpnia 2016

SH - Nike air max 1


Cześć ! Ponieważ moim głównym celem prowadzenia tego skromnego bloga jest inspirowanie Was do poszukiwań w lumpeksie i sprawianie sobie samej radości, bo po prostu to lubię, dziś zdjęcia podwórkowe zrobione w błyskawicznym tempie!
 A więc, pewnie zaczniemy od tego co dziś mam z Second Handu :D - > buty kupione za 8 zł, nie są w super stanie, po upraniu w pralce nawet podeszwa straciła lekko kolor, ale dopóki są w jednym... a w zasadzie dwóch kawałkach jest dobrze i jestem zadowolona :D Spodnie kosztowały dwa złote, są z wysokim stanem takim jak lubię. Na sobie mam też koszulkę Adidas Originals dostaniecie ją na adidasku lub na Zalando !

Dziękuje, buziaki ! :*  








 Dziękuje!
 

5 komentarzy:

  1. no i nas inspirujesz!!!! mega rzeczy , kocham sh a Twoje łupy w szczególności :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny t-shirt :D
    Pięknie Ci z tym uśmiechem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nigdy nic nie potrafię znaleźć w lumpeksie. Zwykle działy męskie są ubogie a jak już jest coś, co jest warte uwagi, to w rozmiarze XXL (gdzie ja noszę XS i S...). Jak żyć, proszę Pani? :<

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń