niedziela, 31 lipca 2016

SH - High waist Jeans !



Hej ! Dzisiaj typowy strój lumpeksowy ! Uwielbiam jeansy , ale szczególnie te z wysokim stanem, od zawsze -  są wygodne a koszulki każdej długości dobrze im służą ! Swoje ze zdjęć kupiłam w lumpku za 6 zł, są firmy ASOS która jest jedną z moim ulubionych.
Na sobie mam też koszulkę za, którą zapłaciłam 12 zł - New Look. Co prawda ma rozmiar 46, ale kto by się przejmował :D Torebka i buty, w zasadzie nie są w ogóle potrzebne, więc można powiedzieć, "strój" za 18 zł :D Hahah :)) Za torebkę niestety zapłaciłam kawałek pieniążka, portfel nie był zadowolony. Buty to Converse z Zalando kupione na wyprz jesienią!


Zapraszam !













Dziękuje ! :*





6 komentarzy:

  1. Wyglądasz mega! Wcale nie widać, że bluzeczka za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny uśmiech :) Wyglądasz rewelacyjnie :) Uwielbiam trend na odkryte ramiona. Cały look dopełniła torebka w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze lepiej że ta bluzeczka to rozmiar 46 :D fajnie sobie zwiewa :)

    OdpowiedzUsuń